Hadis Riwayat Ahmad :-

Barang siapa mengusahakan harta dari yang haram, Maka kalau ia bersedekah dengan harta itu nescaya tidak diterima.

Dan kalau ditinggalkannya di belakangnya, Nescaya adalah menjadi perbekalannya ke neraka
Masuk

KEBAIKAN DMSO


Antara kajian yang dijalankan menunjukkan kebaikan Remedi Pembunuh Luaran:

DMSO -11
  1. Di Eropah DMSO digunakan untuk merawat kecederaan tulang belakang dan sakit sendi,gigitan serangga,neuritis,neuraigia dan herpes zoster.Mengurangkan inflamasi dan pembengkakan dengan mengurangkan eksudat inflamasi dan meningkatkan pembangunan rangkaian granulasi.Memudahkan pergerakan makrofag sekitar dan melalui rangkaian tubuh (dengan peningkatan pengeluaran tubuh Migrasi Factor Hambat(MIF).Memibimumkan kerosakan yang disebabkan oleh kehancuran atau kecederaan seperti kecederaan seperti Memar dan kekejangan oto(sentak mengkarung)
  2. Digunakan untuk kanser otak kerana sifat DMSO dapat menembusi kuku ,tulang,kulit,daging,plastic,getah(kecuali besi dan kayu).Resdung (bahagian luar),memati dan bertindak sebagai scanvenger radikal bebas hidrosil dan membantu mengurangkan rasa sakit dan bengkak radang sendi.Bertindak sebagai anti oksidan,membantu carpal tunnel dan dapat digunakan untuk Cystitis.
  3. Penggunaan pad alum atau bengkak terutama pada kanser payu dara kronik atau pada tahap awal.Bengkak pada leher,kanser kulit,kanser prostat.Menghapuskan dan menghilangkan ketuat bullet untuk masalah bisul dan jerawat.
  4. Membantu vitamin B17 di serap dengan cepat menembusi kulit dan memudahkan ekskresi Amyloid akumulasi berlebihan(amiliodosis)

No comments:

Post a Comment